понеділок, 8 грудня 2014 р.

Особистий та педагогічний  портрет


          Моє кредо «Без пошуків і знахідок, а отже, і без напруження сил неможливі захопленість та натхнення». Впевнена, що вчити і виховувати може лише той, хто сам наполегливо вчиться. Вчителю просто необхідно багато вчитись, опановувати нові технології. Постійно, кожен день іти далі, пізнавати нове. Інтерес до вчителя і його предмету зникає тоді, коли його самого перестає цікавити те, чому він вчить. Вчитель сам повинен бути готовий вчитися із задоволенням.
          На мою думку, складових успіху вчителя небагато: добре володіти навчальним матеріалом, застосовувати різноманітні методи, форми, прийоми й засоби навчання, постійно самовдосконалюватись, бути сучасною людиною, мати свій стиль викладання, проводити уроки так, щоб зацікавити учнів своїм предметом.
         Осмислюючи це, я стараюся постійно самовдосконалюватись, використовувати сучасні методи викладання хімії, спрямовувати діяльність учнів на розвиток мислення, формування компетентностей, застосування здобутих знань на практиці.
Враховуючи вікові особливості, інтелектуальний рівень, здатність учнів до самоосвітньої діяльності та пошуково-дослідницької роботи, створюю необхідні умови для розвитку їхніх творчих здібностей. Особливу увагу звертаю на обдарованих дітей. Важливо, щоб вони оперували навичками критичного мислення, самостійно аналізували та систематизувати здобуту інформацію.

        Стараюся зрозуміти дитячу психологію, щоб мати змогу постійно вдосконалювати навчально-виховний процес, робити його цікавішим та ефективнішим. Дати дітям не лише ґрунтовні знання, а й виховати культуру мислення.

Немає коментарів:

Дописати коментар